Dag 9 & 10 - Reisverslag uit Glen Canyon Trailer Park, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu Dag 9 & 10 - Reisverslag uit Glen Canyon Trailer Park, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu

Dag 9 & 10

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Cindy

24 Juli 2018 | Verenigde Staten, Glen Canyon Trailer Park

Gister (dinsdag) vertrokken we naar Bryce Canyon, nadat we nog even waren gestopt bij het bekende Las Vegas bord. Onderweg besloten we naar een ander park te gaan die we ook tijdens onze route zouden gaan bezoeken. Dit kwam beter uit met de tickets die we hadden geboekt voor de volgende dag. Dus we reden door het oh zo mooie Zion Park en reden daarna door naar Glen Canyon. Daar aangekomen hadden we na eventjes zoeken een camping gevonden aan Lake Powell. Een prachtige plek. Tijdens de zonsondergang zijn we naar Horseshoe Bend gereden, waar we een prachtig uitzicht hadden over de Colorado River. Daarna lekker terug naar de tent en het vlees op de BBQ leggen. Vandaag (woensdag) stonden we om 06.00 op om naar Antilope Canyon te gaan. Daar hadden we een tour. Echt heel gaaf om te zien allemaal. De natuur hier is zo bijzonder. Daarna kwamen we een Shooting Range tegen, waar Steef met 4 verschillende wapens heeft geschoten. Dit was ook heel gaaf! Verder vandaag gaan we lekker relaxen en aan een strandje liggen niksen. Morgen vertrekken we naar Grand Canyon.

• 25 Juli 2018 - 20:24

Niels & Esther:

Mooie foto’s! Leuk om de reis te volgen. Geniet ervan!

• 25 Juli 2018 - 21:47

Dun:

Wauw!!! Zo mooi daar!!!! Echt zo tof die foto’s

• 26 Juli 2018 - 07:46

Daniëlle :

Gaaf hoor!! Ben benieuwd naar de Grand Canyon!!!

• 26 Juli 2018 - 15:18

Henk En Saskia:

We hebben weer genoten van jullie reisverslag.
    Schitterende foto's. En wat leuk,om te lezen dat jullie ook gewoon even genieten van het niksen. Ook heel belangrijk.

• 27 Juli 2018 - 20:57

Saskia:

WoW wat een mooie foto’s zeg! Prachtig om te zien