Dag 8 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Cindy

23 Juli 2018 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hebben we lekker even uitgeslapen en rustig aan gedaan in de ochtend. Daarna het huishouden, want er moest gewassen worden. Dit kon je doen in zo’n typisch Amerikaans washok met heel veel wasmachines en drogers. De wasmachine deed er 30 minuten over (waarna de was uiteraard niet schoon is, dus we nieuwe sokken kunnen kopen na de vakantie...) en de droger 45 min. Best snel dus! Nadat de was klaar was hebben wij in 41(!) graden een lesje meegedaan met Crossfit Las Vegas. Super tof! Na de crossfit lekker bij een all you can eat buffet gegeten (lekker tegenstrijdig). Dit schijnt de beste te zijn van Las Vegas. We hebben heerlijk gegeten. Als laatst hebben wij in downtown met zipline boven de drukste straat gevlogen. Echt heel tof. Morgen zoeken we de rust weer op in een national park.

• 27 Juli 2018 - 20:48

Saskia:

Lijk mij een super ervaring om zo over de drukste straat heen te vliegen. Echt gaaf hoor wat jullie allemaal ondernemen.