Dag 11 & 12 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu Dag 11 & 12 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu

Dag 11 & 12

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Cindy

27 Juli 2018 | Verenigde Staten, Flagstaff

Afgelopen 2 dagen is er niet echt heel veel gebeurd of gedaan. Het enige wat er wel was, was regen onweer. Aangekomen in de Grand Canyon (North Rim) waren we nogal verbaasd. We reden midden in de bossen en daar was de ingang van de Grand Canyon. Niet iets wat we verwachtte, aangezien de Canyon bekend staat om grote kliffen en gebergte. Op de camping aangekomen, hadden wij geluk. Er was nog één plekje vrij. Dus we zetten onze tent op en gingen de canyon verkennen. Er waren mooie uitzichtpunten en zo herkenden wij de canyon! Ook hier waren bosbranden, maar gelukkig niet in zulke grote mate. Wij hadden dus een prima uitzicht! Helaas ging het al snel regenen en onweren, dus hebben wij het grootste deel van de dag in onze tent doorgebracht. De helikoptervlucht die wij wilden boeken, kon helaas ook niet doorgaan. Dit komt omdat deze vertrekt vanaf de andere kant van de canyon (minimaal 4 uur rijden). We besloten alleen deze dag (donderdag) in Grand Canyon te blijven en vertrokken vandaag (vrijdag) richting Flagstaff. Dit plaatsje staat bekend om de route 66 die er langs loopt. Daar aangekomen, zagen wij ook alleen maar regen, regen en nog eens regen. Vergeet ook de bliksem en onweer niet. We hebben een tijd moeten schuilen in de grote gele M en hebben daar ons hotel voor deze nacht en voor Los Angeles geboekt. Morgen (zaterdag) rijden we naar Los Angeles, wat bijna de hele dag in beslag zal nemen.

• 28 Juli 2018 - 04:24

Astrid:

Wat jammer van de regen! Veel plezier in LA.....

• 28 Juli 2018 - 15:47

Opa & Oma.:

Wat jammer van de regen. Laat het de pret niet bederven. Er is zoveel te zien. En denk maar zo hier zitten ze maanden op te wachten en wij maken het mee.