Dag 7 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Cindy

22 Juli 2018 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hebben we over The Strip gelopen. We hebben onze ogen uitgekeken! Grote hotels, casino’s, winkelcentra en half Europa in één straat. Het eerste wat we tegenkwamen, was het Marvel Station met alle poppen van de Avengers. De Strip is zo gemaakt dat je van het ene hotel in het andere loopt. De hotels zijn echt een doolhof. Vervolgens liepen we in het hotel wat klein Venetië is, met echte gondels in de grachten. Daar kwamen we de winkel van Cake Boss tegen en hebben daar heerlijk een cookie en cupcake gehaald! Toen we het hotel uitliepen, kwamen we Madame Tussauds tegen. Dus tickets gekocht en naar binnen. Wat hebben we gelachen! Daarna kwamen we terecht in Caesars Palace, echt een MEGA hotel/winkelcentrum/casino/theater/alleswatjemaarkanbedenken. Weer eens goed geslaagd met shoppen en genoten van onze gratis Las Vegas Show (van gister toen we 3 en half uur naar onzin hebben geluisterd). Het was een show met veel blote dames en leuke acts. Na de show zijn we doorgelopen naar een restaurant wat vergelijkbaar is aan Rodizio. Onbeperkt Braziliaans eten. Oh ja, dat was ook gratis (door de onzin van gister)! Echt heeeeerlijk gegeten en als afsluiter naar het casino. En nee, we zijn geen miljonair.

• 23 Juli 2018 - 10:20

Astrid:

Jammer!!! (Geen miljonair) :)

• 23 Juli 2018 - 16:50

Opa & Oma.:

Dat is pech. Geen casino geklapt. Dat wordt weer basic kamperen.

• 23 Juli 2018 - 19:43

Saskia Brasser:

Wat ontzettend leuk weer,om jullie reisverslag te lezen. Ja,ja Las Vegas is me wat. Herkenbaar die show en hebben jullie ook die Bellagiofontein gezien s’avonds Ook zeker de moeite waard.
    Genietse verder saampjes en veel liefs,
    Henk en Saskia

• 24 Juli 2018 - 11:55

Ilse Mos:

ik krijg van Henk-Jan jullie berichten en heel leuk. Ik geniet ervan.
    Wat een mooie reis hebben jullie.
    Veel liefs,oma

• 28 Juli 2018 - 16:44

Marloes:

Geweldig om jullie verhalen en belevenissen te regelen... Show met blote dames Steef?! Tja dat zat er vroeger al in;-)