Dag 6 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan en Cindy - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Cindy

21 Juli 2018 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren (zaterdag) hebben we heerlijk uitgeslapen. We besloten te gaan winkelen. Het is hier zo groot, dat we wel 20 minuten aan het wandelen waren op zoek naar de uitgang van het hotel. Op een gegeven moment besloten we te vragen aan een medewerkster van het hotel waar de uitgang was. Zij legde dit ons uit en vroeg aan ons of wij naar een show wilde. Voor we het wisten stonden we aan een balie waar 2 vriendelijke dames ons een gratis show en diner aansmeerde. We dachten: dit willen we wel! Er zat echter één voorwaarde aan. Dat was het bezoeken van het nieuwe hotel wat zij promootte. Hier zouden wij een rondleiding krijgen van 2 uur, waarna we de vouchers voor het gratis diner en show zouden krijgen. Aangekomen in het betreffende hotel, kwamen wij erachter dat dit een mooie verkooptruc was. Ze wilden ons een lidmaatschap aansmeren van Diamond Resorts. Drie en half uur verder stonden we eindelijk buiten met onze vouchers in de hand. Een beetje spijt hadden we wel, maar we kunnen vanavond wel gratis dineren en naar een Las Vegas Show. Om 15.30 konden we dan eindelijk richting de outlet store. Hier zijn we beiden goed geslaagd! Daarna besloten we naar Downtown Las Vegas te gaan. Hier is een grote straat, genaamd Freemont Street, waar het oude Las Vegas te zien is. We hebben hier gegeten bij The Heart Attack Grill, waar je quadripple bypass burger kunt eten. Steef heeft zich eraan gewaagd, maar kreeg hem niet op (hadden we ook niet verwacht). De consequentie is dat je 3 tikken op je billen krijgt van een zuster. Het was niet de meest lekkere burger en dit hebben we ‘s avonds gemerkt. We hebben nog even rondgehangen op Freemont Street en zijn daarna lekker naar het hotel gegaan. Vandaag gaan we The Strip op, waar we alle grote hotels gaan bezoeken.

• 22 Juli 2018 - 18:26

Opa. & Oma.:

Alle hotels? Sterkte. Als je in Circus circus logeert heb je al een dag nodig. Freemontstreet is leuk he. Veel plezier verder.

• 22 Juli 2018 - 19:15

Stefan En Cindy :

Haha nee niet alle. We lopen er een aantal binnen!